بانکداری الکترونیک و اعتماد مشتریان

بانکداری الکترونیک و اعتماد مشتریان

نسخهٔ ۱
۳۰۰۰ تومان
نصب <۱۰
دسته‌بندی کتاب‌ها و مطبوعات
حجم ۹۹۱ کیلوبایت
آخرین بروزرسانی ۷ مهر ۱۳۹۵
بانکداری الکترونیک و اعتماد مشتریان

بانکداری الکترونیک و اعتماد مشتریان

دکتر حسین علی امینی خواه
نسخهٔ ۱
۳۰۰۰ تومان
نصب <۱۰
دسته‌بندی کتاب‌ها و مطبوعات
حجم ۹۹۱ کیلوبایت
آخرین بروزرسانی ۷ مهر ۱۳۹۵
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

هدف بانک‌داری الکترونیک یا برخط یا اینترنتی، عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرآیندهای بین شعبه‌ای و بین بانکی در سراسر دنیا و ارائه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به مشتریان که با استفاده از آنها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند. به عبارت دیگر بانکداری الکترونیکی استفاده از فناوری‌های پیشرفته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی است و نیازی به حضور فیزیکی مشتری در شعبه نیست. به مشتریان اجازه می‌دهد تا معاملات اقتصادی را در یک وبسایت امن به طرقی مثل کارهای خرده بانکی یا بانک مجازی، موسسه مالی و اعتباری یا شرکت‌های ساخت و ساز انجام دهند.

هدف از این تحقیق بررسی رابطه بانکداری الکترونیک و افزایش رضایت و اعتماد مشتریان شعب بانکهای سپه شهر یزد می‌باشد. لذا از نظرات و دیدگاههای مشتریان که بصورت تصادفی انتخاب شده‌اند استفاده شده و بوسیله پرسشنامه تکمیل و نمونه جمع آوری شد. حجم نمونه 100 نفر بود و تجزیه و تحلیل داده‌ها بوسیله نرم افزار SPSS صورت گرفته است.

نتایج نشان داد که بین رضایت مشتریان و خدمات دریافت شده از طریق بانکداری الکترونیکی در سطح شعب بانک سپه شهر یزد رابطه معناداری وجود دارد و فرض پژوهش تأیید می‌شود

نظرات کاربران - ۲ رأی
۴.۵ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱