نقش مدیریت بازاریابی در صنعت نساجی

نقش مدیریت بازاریابی در صنعت نساجی

نسخهٔ ۱
۳۰۰۰ تومان
نصب <۱۰
دسته‌بندی کتاب‌ها و مطبوعات
حجم ۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
نقش مدیریت بازاریابی در صنعت نساجی

نقش مدیریت بازاریابی در صنعت نساجی

دکتر حسین علی امینی خواه
نسخهٔ ۱
۳۰۰۰ تومان
نصب <۱۰
دسته‌بندی کتاب‌ها و مطبوعات
حجم ۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

با تجزيه و تحليل درست و منطقي از مشكلات گريبانگير صنعت نساجي قسمت اعظمي از آنها به عنوان مشكلات عادي و مسائل روزمره مديريتي پذيرفته مي شوند و در مورد آن بخش از مشكلات نيز كه واقعاً بتوان بحران ناميد، ميدان عمل براي هنرنمائی يك مدير باز شده است. 
سكانداري يك صنعت در شرايط ايستا و ثابت و يا پارامترهاي معين و مشخص در مورد مواد اوليه، فرآيند توليد، بازار و ... هنر نيست و اوج هنر مديريت آنجاست كه صنعتي را از ميان امواج متلاطم تغييرات كه منبعد گريبان هر صنعتي را خواهد گرفت نجات داد.
در آستانه ورود به سده 21 پارامترهاي غيرقابل كنترل بسياري همه صنايع جهان را دستخوش تغيير و تحول اساسي و زلزله هاي ويرانگر قرار خواهد داد و اين خاص كشور ما يا صنعت نساجي نيست.
 

نظرات کاربران - ۰ رأی
۰ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱