نصب | +۵۰۰ |
از ۱۰ رأی | ۴.۱ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۷ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۴ دی ۱۳۹۳ |
نصب | +۵۰۰ |
از ۱۰ رأی | ۴.۱ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۷ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۴ دی ۱۳۹۳ |
در این نوشتار هنر صحبت كردن و برقراری ارتباط كلامی با مردم در سخنرانیهای محاوره ای و تجاری و شغلی مورد بررسی قرار گرفته است
حتما همه شما تا به حال صداهایی را شنیده اید که خوشامدگو و گرم، نرم و لطیف، یا حتی دروغین و وانمودی هستند. صحبت کردن برخی از مردم آنچنان نا مطبوع است که شنونده به کل چیزی از حرف های آن ها متوجه نمی شود. اگر چه می توان برای بهبود این وضعیت با اصلاح کیفیت، تن و لحن صدا، قدم های موثری برداشت و آموخت که چگونه می توان توسط مهارت های شنیداری، شخصیت خود را بیان کرد. البته که این کار به کمی دانش و تمرین نیاز دارد.