1. مشاهده اعتبار باقی مانده تمامی اشتراک ها اعم از Adsl ، رادیو و td-lte
2. خرید آسان اعتبار و همچنین بسته گیگ اضافه
3. گزارش مصرف با نمودادهای متنوع از مصرف داخلی و بین الملل و رایگان و ماههای مختلف
4. بعد از اتمام بسته فعال می توانید اعتبار موقت 2 روزه قرض بگیرید.
5. تست سرعت : این گزینه زمان ارتباط شما تا سرور ساتیا، نوسان این زمان ، میزان دانلود و میزان آپلود خط شما را اندازه گیری و گزارش می نماید این اندازه گیری در سوابق تست سرعت ذخیره شده و کارشناسان شرکت نیز می توانند این سوابق را مشاهده نمایند.
6. تست SLA که کیفیت اتصال شما را براساس نویز و سیگنال برای مشترکین ADSL و براساس پینگ تایم برای مشترکین وایرلس گزارش می دهد.
7. بارگزاری مدارک : برای ارسال تصویر کارت ملی و یا گزارشات ایرادات و ... می توانید از این گزینه استفاده کنید.
8. سوابق سرویس های خریداری شده و هدایا و جبران خسارت
9. سوابق وضعیت اشتراک : زمان برقراری- زمان غیر فعال شدن - تخلیه و ..
10. صندوق پیام : پیام هایی که شرکت برای شما ارسال کرده است مثلا تمدید شد و ...
11. سوابق خرید آنلاین ناموفق : اگر پول از حساب شما کسر گردد و تا 72 ساعت برنگردد از این قسمت با کد پیگیری و اطلاعات لازم برای پیگیری بازگشت پول به شما داده می شود.
12.تیکت پشتیبانی : می توانید برای پشتیبانی شرکت تیکت ارسال کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت تیکت شما را پاسخ خواهند داد.
13. تست شبکه : این ابزار کیفیت ارتباط شما با مودم منزل 2. با سرورهای ساتیا 3. با سرورهای گوگل و یاهو را اندازه گیری می کند و به شما گزارش دهد که شما متوجه شوید ارتباط تا مودم شما وصل هست یا خیر ؟ ارتباط با ساتیا وصل است یا خیر ؟ ارتباط با اینترنت جهانی وصل می باشد یا خیر ؟
14. معرفی به دوستان : در این قسمت می توانید اپلیکیشن را به دوستان خود پیشنهاد دهید.
15. تماس با ما : این قسمت امکان تماس سریع تلفی با شرکت - ورود به کانال تلگرام و اینستاگرام و ورود به سایت شرکت را مهیا می نماید.
اپلیکیشنی کوچک با کارائی بزرگ
با لینک ذیل آموزش اپلیکیشن را توسط مدیرعامل ببینید.
Http://yun.ir/w8yzq3