نصب | +۱۰ |
از ۱۰ رأی | ۴.۷ |
دستهبندی | آشپزی و رستوران |
حجم | ۳۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ |
نصب | +۱۰ |
از ۱۰ رأی | ۴.۷ |
دستهبندی | آشپزی و رستوران |
حجم | ۳۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ |
اهمیت فضای مجازی در تبلیغات:
امروزه بیشتر افراد از رده سنی نوجوانان تا میانسالان وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند .این شبکه ها با نفوذ در زندگی مردم تبدیل به مکانی برای زندگی مجازی شده است.
بسیاری از کاربران برای اطلاع از اخبار و دورهمی ها با دوستانشان از این شبکه ها استفاده می کنند، از این رو رهگذران این شبکه ها خواسته و یا ناخواسته به مشتری های مجازی تبدیل می شوند به همین دلیل زمینه مناسبی برای رشد و گسترش مشاغل مختلف در این شبکه ها فراهم شده است.
میزان دستیابی به 1000 مخاطب در یک روزنامه 100 برابر هزینه در برابر دستیابی به همین تعداد در شبکه های اجتماعی می باشد. امروزه 33% افراد از طریق همین شبکه های اجتماعی با برندها ،محصولات و خدمات آشنا می شوند.در دنیای واقعی تجارت یک مشتری پس از دیدن تبلیغات یک محصول نظرش را به 6 نفر خواهد گفت اما در دنیای پر سر صدای مجازی به 6000 نفرانتقال می یابد.
کد شامد : 1-1-821893-63-0-2